עיסוייים בשדה אליעזר- טיפול משולב מומלץ כי מגיע לך להרגיש מצויין
top of page

רחלי שרף

 להרגע, להתפנק, להתחדש, להתרענן

מילה מהלקוחות

קיראו מה הלקוחות שלי מספרים על הטיפולים, המוצרים וההרצאות

מוצרים

כי מגיע לך להרגיש מצויין ולהראות נפלא

הרצאות

היופי טמון בידע הנכון

טיפולים

רוגע, הפגת מתחים, שחרור שרירים, טיפוח ובריאות

לפרטים נוספים
רחלי שרף

רחלי שרף

שמי רחלי ואני מטפלת הוליסטית לטיפול בגוף במגוון שיטות עיסוי.

אני מנהלת מתחם צימרים- "נופש בגליל בכיף"- בגליל העליון  שבהם אני משלבת את הטיפולים השונים בחבילות פינוק עליהם אתם יכולים לקרוא בבלוג.

החבילות משלבות לינה בצימרים+ טיפולים+אטרקציות + עזרה בכל תכנון הטיול שלכם. הצימרים מתאימים ל2 זוגות או למשפחה עד 5 אנשים שמבלה באופן פרטי בכל המתחם .

 

ניתן להגיע לטיפולים גם ללא לינה בצימר.

אני בעלת קליניקה במושב שדה אליעזר המשלבת מגוון טיפולי טיפוח, בריאות ופינוק לגוף ולפנים.

הטיפולים מסייעים בשחרור שרירים,הפחתת כאב,הזרמת דם,פינוק,רוגע והפחתת מתחים.

בקליניקה שלי ניתן למצוא תכשירים טבעיים שאני רוקחת ומשלבים ארומתרפיה וקוסמטיקה טבעית לטיפוח ושימור עור הפנים והגוף, מסרום מולטי ויטמינים ועד מסיכת זוהר לעור קורן.

 

קצת עלי : לפני 18 שנה בחרתי בעצמי - הלכתי עם הלב ועשיתי הסבת מקצוע מתחום אחר לגמרי. בהשכלתי למדתי כירושלמית באוניברסיטה העברית בירושלים תואר ראשון (BA) במדעי המדינה וסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ותואר שני (MA) בניהול ארגונים ציבוריים ומלכ"רים ובמדיניות ציבורית. עולם האקדמיה היה מעניין ומאתגר, אבל הלב ידע שאני לא היכן שאני צריכה להיות, ולא עושה את מה שלימים הבנתי שהוא היעוד שלי: לטפל באנשים ולהחזיר אליהם אנרגיה טובה ותחושת חיוניות.

 

אני מאמינה שרק דברים שאוהבים אפשר לעשות בצורה הטובה ביותר, ואני אוהבת לטפל באנשים ולעזור להם להרגיש יותר טוב .זה נותן לי ולהם אנרגיה. אני יודעת לדבר עם כל אחד בגובה העיניים ולתת לכל אחד ואחת את התחושה שהם המטופלים היחידים שלי וכל המטרה שלי היא לעזור להם להרגיש טוב יותר. גם הם וגם אני יוצאים באנרגיות טובות יותר בתום הטיפול.

- רחלי שרף

הטיפולים מתאימים לאנשים המחפשים להפיג את הלחץ והמתח שרובינו חווים, וגם ל״תחזוקה״ שוטפת של הגוף. הטיפולים מתאימים לספורטאים, לאנשים הסובלים מכאבי גב כתוצאה מישיבה ממושכת בעבודה, לשחרור שרירים תפוסים או כשבא לכם לפנק את עצמכם או מישהו אהוב.

 

למדתי במסגרות רבות במהלך השנים, על מנת לשלב שיטות טיפול שונות שיתנו מענה למגוון בעיות. עברתי המון הכשרות בתחום הטיפול בגוף ובפנים: כל סוגי העיסויים ,טיפולים להחייאת עור הפנים, נרות הופי, כוסות רוח ,אבנים חמות ,טיפולים לנשים הרות ולאחר לידה ,טיפולים עם חום וקור, שימוש בכריות צמחים.

הטיפולים אצלי הם מגוונים ויצירתיים.

בין המקומות בהם למדתי ועברתי הכשרות: מרכז סיאם –אלפונז ,מכללת תלתן, מכללת וינגייט, שלוס ועוד.

הטיפול מתבצע בהתאמה אישית לפי צרכי המטופל, במטרה לתת את המענה הכי מתאים ליום הטיפול ומצב המטופל באותה עת. לפעמים זה יהיה טיפול רוגע ולפעמים טיפול ממריץ. הטיפול מתאים גם לתחזוקת הגוף וגם לאנשים המחפשים לשבור את שגרת היומיום, במטרה להפיג את המתחים בחיינו.

 

מקווה שייצא לנו להכיר! מגיע לכם להרגיש (ולהראות!) מצוין ואני פה בשביל לדאוג שזה יקרה!

בואו נהיה בקשר!

Success! Message received.

CONTACT
bottom of page